2007-10-12

nauka poszła w las

Ponad pół roku temu pewna przeurocza dama postanowiła poszerzyć opcje zawarte w modelu Urwi. Standardowo model Urwi zawierał funkcje :
1. jeść
2. spać
3. grać
4. pić

Przeurocza dama, uznała, słusznie zresztą, iż powyższe to zdecydowanie za mało aby osobnik Urwi funkcjonował dobrze w społeczeństwie a do tego jeszcze czasem był przydatny. Poczyniła więc kroki w celu wypracowania funkcji "zmywanie" . Wszystko szło dobrze, do momentu gdy nadszedł czas na zajęcia praktyczne. Gdy tylko Urwi stanął przy zlewie zaraz na ratunek ruszyła ciocia i z przerażeniem w oczach odepchnęła Urwiego od zlewu świergocząc "zostaw zostaw ja pozmywam". Przyczyny jej dziwnego zachowania nie zostały jeszcze odkryte, jednak oczywistym stało się, że funkcja "zmywanie" jeszcze przez długi czas pozostanie nieaktywna.
Przeurocza dama nie dała jednak za wygraną. Kolejna funkcja , jaką postanowiła wprowadzić dostała pseudonim "makijaż". Przez kilka długich miesięcy tłumaczyła Urwiemu na czym ta zabawa polega. Tłumaczyła, że jak kiedyś całkiem przez przypadek lub też pod wpływem napoju bogów zapomni zmyć makijaż przed pójściem spać, to Urwi powinien natychmiast dokonać tej czynności za nią. Opowiadała o kolejności, wacikach , mleczku, toniku etc. Pełna przekonania, że wszystko zostało właściwie zapamiętane postanowiła przejść do części praktycznej. Po spożyciu napoju wiśniowego lekko chwiejąc się na nogach udała się na spoczynek ....
następnego dnia rano :
- Niuniu (zwróciła się dama do Urwiego) dlaczego nie zmyłeś mi makijażu ????
- yyyy no przecież powiedziałaś, że nie trzeba
- ojjj tyle razy Ci tłumaczyłam ....

w ten oto sposób Urwi udowodnił, iż daremne nasze wysiłki drogie panie. Katalog funkcji dostępnych w modelach płci męskiej niestety jest mocno ograniczony.

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

dobra dobra to moze ja cos tu wytlumacze funkcje owszem sa u mezczyzn rozne, zreszta jest ich wiecej niz u kobiet i sa bardziej ambitne, trzeba tylko miec do nich dostep :] a tego drogie panie nalezy sie nauczyc .. tak tak obsluga waszego kochanego misia jest potrzbna .. ba jest prosta jak budowa cepa .... gdy ktos misiowi mowi : nie nie zostaw ja chce pozmywac to misio grzecznie sie slucha tak samo w przypadku gdy misio odprowadza swa misię i lula ja do snu, i glaszcze i tuli i na pytanie czy zmyc makijaz slyszy NIE TRZEBA.... misio sie slucha ... (hmmmm misia chyba za ostro "nauczyli" by sie sluchal ale to juz wina nauczyciela.... :] "

Złośnica pisze...

Urwi daj Misi na chwile klawiature niech sie wypowie :P

Anonimowy pisze...

eeeeeee nie ma jej przy mnie tedy tez smialo smiem pisac te prawdziwe slowa :] poza tym to jest ja protestuje przeciw uprzedmiatawianiu facetow HANBA!!! moja niunia i tak stanie w mojej obronie , to oczywiste......

Anonimowy pisze...

hehe, bo trzeba u misia wykupić pełny abonament, by wszystkie funkcje działały x)

Anonimowy pisze...

wallece nie wykupic .... zasluzyc ! :] my jestesmy nie przekupni, lojalni, szczerzy, uczciwi itp itd. misia nalezy traktowac z szacunkiem i poszanowaniem :] ot co :]