2008-01-16

o tym jak nasi siatkarze pięknie grają "w siatkę"

DO Malkontentów Pesymistów i im podobnych.

Szanowni Państwo !

Mam wrażenie, że zapominacie kogo krytykujecie. Czy to mało, że po wielu latach tak daleko zaszli ? Czy to mało, że są wicemistrzami świata ? Rozumiem wasze rozgoryczenie faktem, że Pekin staje się coraz bardziej nieosiągalny. Czasami jednak trzeba się zatrzymać i zobaczyć jak wiele (jak na polski zespół) zostało już zrobione. Wielki szacunek dla tego składu, że i tak trzyma mniej więcej poziom. Wielki szacunek za to, że walczą i wierzą. Doskonale wiecie, że taka już ich specyfika - jak wygrywają to spektakularnie i w pięknym stylu, jak przegrywają to też spektakularnie i zaskakująco. Dbają, żeby kibicie się nie nudzili ot co. Dość tego malkontenctwa i psioczenia, bo POLSKA wygra jeszcze nie jeden mecz !
więc w górę serca !

Amen


ps. pochwalić się czy się nie pochwalić ????




aaaa to się pochwalę .....



dostałam NIESAMOWITY NIESPODZIEWAJKOWY PREZENT !!!!!
oto on :


dziękuję dziękuję dziękuję dziękuję dziękuję dziękuję dziękuję dziękuję dziękuję dziękuję dziękuję dziękuję dziękuję dziękuję dziękuję dziękuję dziękuję dziękuję dziękuję dziękuję dziękuję dziękuję dziękuję dziękuję dziękuję dziękuję dziękuję dziękuję dziękuję dziękuję !!!!!!

Urwi jesteś boski !
(sama nie wierzę, że to napisałam :P )

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

spoko inne tez mi mowia ... nie wierze nie wierze :] a ja jestem po prostu taki dobry :]

Mysza pisze...

jeju ale ci zazdroszcze :)
a moge przyjsc zobaczyc? moge? moge?
powiedz ze moge...

Anonimowy pisze...

ja też kcem ja też !!! ;))

Anonimowy pisze...

no no :D

Anonimowy pisze...

widzialam i dotykalam :) heh

Anonimowy pisze...

myszka ... a zakładałaś? bo tak to bez, to się nie liczy, to jak nie skonsumować małżeństwa w noc poślubną ;P ;)