2006-07-27

pirat - również drogowy niestety :/


Jak po tytule można się domyślać, dostałam mandat - 100zl i 6pkt.Za co? ponoć przejechałam na czerwonym świetle.Fakt jest taki,że się spieszyłam, fakt również jest taki, że było pomarańczowe, ale to policjant ma zawsze racje i jak sie uprze to na nic się zdadzą lamenty i błagania.Dostałam po uszach bo wydawało mi się,że w takiej sytuacji zawsze się wybronię.To mój pierwszy mandat z bloczka.Policjant był miły ale bardzo stanowczy, próbowałam wszystkich sztuczek..nie pomogło ... a na odchodne powiedział mi : do zobaczenia ! pfff odparłam : mam nadzieję,że już się nie spotkamy ... ehh młody "świeży" krawężnik... nie ma nic gorszego! Ten drugi to może i by mnie puścił,a może nie.Następnego zatrzymanego zabrali na komnedę - wyprzedził inny samochód ruszając spod świateł(na pasach) podobno popełnił 3 wykroczenia, jakie? nie mam pojęcia... więc może to i dobrze,że się nie zatrzymałam, bo pewnie ruszając zrobiłabym to samo ...a wtedy 500 zł nie moje.Do tego wszystkiego wciąż czekam na zdjęcie z fotoradaru, to już ponad 2 tygodnie.ojj będzie 8 pkt i 300-400 zł.Chowam prawko do szuflady i szukam kierowcy (płeć obojętna). Ja i tak najlepiej czuję się na wodzie !

 

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

W sumie to tanio jak na przejazd na czerwonym świetle (;

Tak sobie myśle, ja zwykle przemykam na żółtych... tylko czekać aż mnie dopadną.

:*

Złośnica pisze...

ani tanio ani drogo ..poporstu tak mowi taryfikator ...100zl i 6 pkt ... ani grosza wiecej ani grosza mniej

Anonimowy pisze...

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»