2007-02-08

biedni chińczycy

przechodząc obok kuchni usłyszałam westchnienie

- ehh biedni ci chińczycy

Zajrzałam do kuchni nieśmiało. Mama siedziała zatroskana nad gazetą. Pomyślałam, że jakiś kataklizm znowu nawiedził Chiny.

- co się stało ????
- no wyobraź sobie, że przez 45 lat nie mogli oglądać Jamesa Bonda
- buhhahahahahhahahahahah


Głośny śmiech wydobywający się z mojego gardła sprawił, że przerażony tata przybiegł do kuchni zobaczyć co się stało ;)

ps. mama jest fanką Jamesa Błąda - oglądała wszystkie części po kilka razy.

 

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

wszyscy kochaja kocham i ja :)

(ale tylko Brosnana)

Złośnica pisze...

to ja jakaś dziwna jestem w takim razie - nie kocham bonda.

Anonimowy pisze...

to ja też dziwny jestem ;-)
ale Panie Bondowe całkeim zwykle milutkie były ;)