2006-10-08

odsłona druga


 trochę mi się rozjechała z prawej strony niestety :(

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

szczerze mowiac, nie wiem co ci sie rozjechalo, bo ja widze tylko trzy malenkie strupeczki, ktore - jak to strupeczki - zaraz znikna przeciez :)

Anonimowy pisze...

wyglada, jakby Zlosnicy wypadly kawalki drzemu sliwkowego ;-)

Złośnica pisze...

po prawej mam taka większa jakas hmmm szparke ;) (bez skojarzen) juz jeden strupek odpadl :) niedlugo mam nadzieje pojawi sie fotka bez strupkow :)

Anonimowy pisze...

O rany !! Cos przegapiłam :( Brak czasu jest okropny ... Słoneczko co Ci to było ... Chyba, że znowu to jakies stare dzieje ... Rany ja sie gubie ... Mam nadzieje, że juz wszystko oki - jesli to nowe ... A tym maleństwem sie nie przejmuj ... Zniknie i do wesela się zagoi :)

Złośnica pisze...

tak to nowe... wycieli mi tarczycy kawalek ;) pisalam o tym gdzies wczesniej ... goi sie ladnie a wesela nie planuje wiec jestem spokojna :D

Anonimowy pisze...

No no ... ty tak nie zarzekaj sie z tym nie planuje :)
Cieszę się, że juz wszystko oki :)