2006-11-22

Dumna


 
Jestem bardzo dumna z naszych wspaniałych siatkarzy. Ahh jaka szkoda, że mnie nie było na tych meczach. Chłopaki wyszli z grupy bez straty seta. Są jedynym zespołem z takim wynikiem. Wynikiem 3:0 zakończyły się mecze z Chinami, Argentyną , Egiptem, Puerto Rico oraz Japonią. W sobotę rozpoczynają się rozgrywki 2 rundy MŚ. Polacy zagrają z Tunezją (25.11) , Kanadą (26.11) , Rosją (28.11) i Serbią (29.11) .

Tak więc droga załogo ...trzymać kciuki i zdzierać gardła :

W GÓRĘ SERCA POLSKA WYGRA MECZ !!!!

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

pieknie, pieknie :D
wyniki mowia same za siebie, mam nadzieje, ze dalej beda przez mistrzostwa szli jak burza :)

ps. ale dzis jaja sobie robil Wlazly gdy Swiderski udzielal wywiadu ;-) jak dziecko ;-) hehe

Złośnica pisze...

widzialam widzialam :D a pozniej go z kamera dopadli i mowia: no to jak tak bardzo chciales przed kamere to teraz z nami porozmawiaj a Wlazly : yy yyy ale ja nie wiem co powiedziec :D

Anonimowy pisze...

no tego już nie widziałem :/
musiałem pędzić na czekający transport \:

Złośnica pisze...

hmm a masz polsat sport ? bo to juz na polsacie sport bylo. byl tez wywiad z Gackiem , ale za nim jakos specjalnie nie przepadam. Zbyt pewny siebie no i wskoczyl za Ignaczaka mojego ulubienca ...wiec ... nie moge go tak od razu polubic :P

Anonimowy pisze...

nie mam.

hmm hmmm, piszesz milosne listy do Ignaczaka ? ;-)

Złośnica pisze...

za stara na to jestem :P

Anonimowy pisze...

znaczy obsypujesz go kwiatami, czekoladkimi ? ;-)