2006-09-19

robi się strasznie


on (18-09-2006 21:40)
dzis przezylem szok
on (18-09-2006 21:40)
moj mlodszy brat byl na lekcji patriotyzmu
on (18-09-2006 21:40)
kazano mu sie ubrac na"galowo"i isc na jakas msze...
on (18-09-2006 21:40)
robi sie strasznie.....


Zaczynam się poważnie martwić o przyszłość naszego narodu. Nie dość, że oblana matura upoważnia do podjęcia studiów to jeszcze niszczą dzieciakom psychikę obowiązkowymi mszami. Nazwali to lekcjami patriotyzmu .... słabo mi !

Panie ministrze Giertych ... miej pan litość !!!


 

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ale czy tylko Panie Giertychu? Wątpie, aby władze kościelne nie miały z tym nic wspólnego...

Złośnica pisze...

tu nie chodzi o wladze koscielne, za moich czasu tez usilowaly sie pchac do szkol a lekcji patriotyzmu nie bylo, absurdow z matura nie bylo , listow do rodzicow od ministra nie bylo , odwolan dyrektorow z powodu nie przeczytania listu od ministra nie bylo ... jestem przerazona poczynaniami tego konkretnie ministra ... odnosze wrazenie ze zaczynaja panowac porzadki takie jak w PRLu... jeden swiety nieomylny , a do tego podobne metody. Roznica jest taka ze PRL nie byl zorientowany na kosciol a Giertych jaknajbardziej jest. Ja wiem ze glupim narodem lepiej sie kieruje no ale na litosc boska ... ja chcialabym w tym kraju kiedys miec dzieci ... a przy takiej wladzy wolalabym sobie jajniki podwiazac (oczywiscie za granica bo u nas nie wolno) niz narazic moje dziecko pranie mozgu jakie sie teraz w szkolach stosuje.